Aanleveren nieuwe zaken

Indien u nieuwe zaken wilt aanleveren dan kan dit op verschillende manieren. Heeft u reeds eerder zaken met ons gedaan dan kunt u uw zaken per post, fax of mail aanleveren. Wij vragen u om uw factuur, herinnering en aanmaning aan ons toe te sturen alsmede alle verdere correspondentie die betrekking hebben op de betreffende vordering.

Indien u groet aantal zaken wilt aanleveren dan verzoeken wij u contact met ons kantoor op te nemen. Wij kunnen dan een afspraak met u maken om de vorderingen in een Excel-bestand aan te leveren. Het voordeel daarvan is dat de vorderingen nog dezelfde dag door ons ingelezen kunnen worden en ook de aanmaningen nog dezelfde dag de deur uitgaan.

Indien u nog niet eerder zaken met ons heeft gedaan dan verzoeken wij u ons naast de facturen, herinneringen, aanmaningen en verdere correspondentie ook uw gegevens aan te leveren. Indien u namens een bedrijf de zaken indient dan verzoeken wij u een uittreksel uit het handelsregister mee te sturen. Indien mogelijk zouden wij een afspraak met u willen maken zodat wij in een persoonlijk gesprek verdere afspraken kunnen maken over de behandeling van uw zaken.

Afspraak maken